خرید تلویزیون

توضیح کوتاه تلویزیون 42 اینچ LF56000

نقد و بررسی و مشخصات و قیمت و فروش آنلاین تلویزیون 42 اینچ ال جی مدل LG LED 42 LF56000GI TV در فروشگاه اینترنتی یکنام . تلویزیون 42 اینچ LG LED 42 LF56000GI TV با قیمت بسیار مناسب خود در کنار ویژگی های کاربردی و بروز ، توانسته است یکی از بهترین انتخاب ها را در میان تلویزیون های میان رده رقم بزند. ال ای دی 42 اینچ LG LED 42 LF56000GI TV در سال 2015-2016 توسط شرکت ال جی روانه بازار شد. صفحه نمایش 42 اینچ و FULL HD  در کنار گیرنده دیجیتال داخلی و صدای 20 واتی از ویژگی های اصلی این تلویزیون خوش قیمت LG است. از دیدگاه کارشناسان فروشگاه اینرنتی www.Yeknam.com ، ال ای دی LF56000GI شرکت ال جی یکی از بهترین انتخاب ها در بازه قیمتی خود برای خرید تلویزیون به شمار می رود.

            

مقدمه در مورد تلویزیون 42LF56000GI

تلویزیون یکی از ابزارهایی است که عصر مدرنیته برای ما به ارمغان آورده است. امروزه تقریبا هیچ کس روی این کره خاکی وجود ندارد که با تلویزیون های مختلف از جمله ال سی دی و ال ای دی و پلاسما و OLED آشنایی نداشته باشد و کمتر خانه ای را می توان پیدا کرد که در آن خبری از LED نباشد. فناوری تلویزیون در مرور زمان دچار تکامل شده است. اما با شروع دهه دوم قرن بیست و یک ، شاهد رشد فزاینده این فناوری ها بوده ایم. در سالیان اخیر با گسترش فناوری های مختلف به کار رفته در عرصه ساخت تلویزیون  محصولات جدید به بازار آمده اند که کیفیت نمایشگرها را به شدت افزایش داده اند. با این حال این افزایش کیفیت در هزینه ها نیز تاثیر گذار بوده است. در واقع مطابق با روال رایج در بازار ، هرچه کیفیت بالاتر رود هزینه نیز افزایش می یابد.

در سالیان اخیر ، با توجه به رکود شکل گرفته در بازار داخلی و کاهش توان خرید مردم ، خرید تلویزیون های گران توسط اقشار معمولی کاری سخت است. با این حال نیز نمی توان از تلویزین های با کیفیت نیز گذشت. بنابراین باید به سراغ ال ای دی های میان رده برویم. در این قسمت است که بسیاری از مردم دچار اشتباه می شوند و نمی توانند انتخاب های خوبی را انجام دهند. در واقع انتخاب تلویزیونی مناسب در بازه قیمت خوب کاری بسیار سخت است.

این بار کارشناسان با تجربه فروشگاه اینترنتی یکنام ، یکی از پرفروش ترین و معتبر ترین تلویزین های بازار را به صورت دقیق و عملی بررسی کرده و آن را در بوته تحلیل قرار داده اند. تلویزیون ال جی LF56000GI که توسط شرکت ال جی به بازار عرضه شده است یکی از بهترین و پرفروش ترین تلویزین های بازار به شمار می رود. کمپانی ال جی با سابقه طولانی و درخشان خود در تولید تلویزیون این بار نیز سعی کرده است تا تلویزیونی باب میل مشتریان روانه بازار کند. تلویزیونی با کیفیت مناسب و قیمتی متعارف. این تمام چیزی است که می توان در تلویزین LF56000GI یافت.

                 

نگاه کلی به ال ای دی LG 42LF56000GI

تلویزیون ال ای دی LF56000GI را می توان در زمره یکی از بهترین و خوش ساخت ترین تلویزین های شرکت ال جی قرار داد. این تلویزین دارای 4 سایر مختلف 32 ، 42 ، 47 و 60 است که البته در این مقاله فقط نتایج حاصل از بررسی تلویزین 42 اینچی LF56000GI بیان می شود. همان طور که قبلا نیز ذکر شد ، این تلویزین از نوع ال ای دی است. ال ای دی زیبای LF56000GI دارای رزولوشن 1080*1920 یا همان FULL HD است . در کنار این کیفیت ، ما شاهد انطباق تصویری 100هرتزی هستیم که در ادامه به بررسی عملکرد آن می پردازیم. پردازنده انحصاری LG یا همان پردازنده 3 گانه در این تلویزیون به کار رفته است. قدرت خروجی تلویزیون LF56000GI بیست وات است. خروجی صدای تلویزیون به قابلیت پخش صدای دالبی نیز مجهز است. این LED دارای پورت های مختلفی چون یک پورت USB،2 پورت HDMI و ورودی های کامپوننت و کامپوزیت می باشد. در ادامه این مقاله با ما باشید تا به صورت کامل و دقیق تلویزین 42 اینچی الجی مدل  LF56000GI را بررسی نماییم.

طراحی و ساخت ال ای دی 42 اینچ ال جی LF56000

در گوشه و کنار دنیا ، شرکت های مختلفی وجود دارند که به تولید تلویزین مشغول هستند . اما چرا برخی برندها از مقبولیت بیشتری برخوردار هستند و تلویزیون های آنها فروش بسیار خوبی دارد؟

از دیدگاه کارشناسان سایت یکنام و اکثر کارشناسان زبده دنیا، اولین نکته در خرید هر محصولی ، بررسی کیفیت ساخت و موناژ آن محصول است. در واقع شما برای هر محصولی در ابتدا باید به سراغ کیفیت ساخت آن محصول بروید و سپس سایر معیار ها را بررسی نمایید. کیفیت ساخت بهتر به شما نوید عمر بهتری می دهد و برای تلویزیونی که قرار است چندین سال در منزل ما باشد چه چیزی بهتر از عمر بیشتر و خرابی کمتر مهم است؟!

با توجه به نکته بالا ، اصلی ترین عاملی که باعث شده است تا شرکت های مختلف از کمپانی هایی مانند ال جی و سامسونگ عقب تر بمانند ، همین کیفیت ساخت است. در واقع کیفیت ساخت بسیار بالا و مناسب تلویزین های ال جی و سامسونگ باعث شده است تا آنها بخش بزرگی از بازار را در دست بگیرند.

با اینکه ال ای دی 42 اینچ LF56000GI الجی در زمره تلویزین های میان رده ارزان قیمت قرار می گیرد ، ولی کیفیت ساخت بسیار مناسبی دارد. البته نباید این تلویزیون را با تلویزیون های چند میلیونی و گران قیمت مقایسه کرد. کیفیت سطح ال ای دی  LF56000GI در میان هم رده های خود در سطح خوبی قرار دارد و بر اساس بررسی های انجام شده توسط کارشناسان یکنام ، یک سر و گردن از بقیه تلویزیون ها بالاتر است . شرکت ال جی در گوشه ها و درزها نیز بسیار خوب عمل کرده است و کارشناسان ما به هیچ مشکلی در حین بررسی تلویزیون بر نخورده اند. در ساخت پایه های این LED نیز از پلاستیک های بسیار مرغوبی استفاده شده است که از دور ، حس استحکام را در بیننده ایجاد می کند.

قاب دور تا دور LED خوش قیمت LF56000GI به رنگ مشکی است. رنگ مشکی این LED باعث می شود تا شما حس یکپارچه بودن را به خصوص در زمان خاموش بودن تلویزیون احساس کنید. گوشه های 56000 به صورت گرد درآمده اند و خبری از تیزی در آنها نیست . این گردی زیبایی و ظرافت تلویزیون را در چشمان بیننده برجسته می کند و باعث می شود احساس کنید به یک تلویزین چند میلیونی خیره شده اید. از دیدگاه کارشناسان ما ، نوار دور تا دور LED می توانست کمی نازک تر باشد . اما به نظر می آید این مساله در شرکت الجی فدای قیمت محصول شده است. در پایین تلویزیون نیز شاهد لوگوی معروف ال جی هستیم .در مورد ضخامت تلویزیون نیز این نکته قابل ذکر است که ضخامت آن در حد یک تلویزیون ارزان قیمت است . با این حال اگر ضخامت ال ای دی ال جی LF56000GI ال جی کمی کمتر می بود می توانست زیبایی تلویزیون را بیشتر کند.

                       

کیفیت تصویر تلویزیون 42 اینچ LF56000GI

دومین گام در انتخاب یک تلویزیون مناسب پس از کیفیت ساخت ، بررسی کیفیت تصویر است. بنابراینما در مرحله دوم به سراغ کیفیت تصویر تلویزیون LG مدل LF56000GI می رویم.

در توضیحات اولیه نیز اشاره کردیم که ال ای دی خوش قیمت 42 اینچ LF56000GI دارای صفحه نمایشی با رزولوشن 1080*1920 پیکسل یا همان FULL HD است . برای بررسی این ادعا، کارشناسان یکنام این تلویزیون را با فیلم های مختلف با همین کیفیت تست کردند و همان طور که انتظار می رفت این تلویزیون از پس پخش این تصاویر به خوبی برآمد . در واقع شما در ال ای دی 42LF56000 با کیفیت FULL HD واقعی سر و کار خواهید داشت.

اما در مورد انطباق تصویر 100 هرتزی این تلویزیون، این نکته قابل تامل است که اکثر رقبای این تلویزیون نیز از همین انطباق استفاده کرده اند. برای توضیح بیشتر بهتر است ابتدا با مفهوم انطباق تصویر آشنا شویم. انطباق تصویر برای نمایش تصاویر سریع کاربرد دارد . به عنوان مثال یکی از کاربردهای این ویژگی در مشاهده فیلم های مسابقات ورزشی مانند دو و میدانی است. هرچه انطباق تصویر بیشتر باشد تصاویر سریع تر به هم متصل می شوند و ما فیلم را با کیفیت نرم تر و بهتری مشاهده می کنیم. لازم به ذکر است که چشم انسان توانایی تشخیص انطباق را در حد مشخصی دارد و بیشتر از حد مشخص دیگر تاثیری بر روی چشم ندارد. اکثر اعداد بالای استفاده شده در تلویزیون های گران قیمت نیز کاربرد خاصی ندارند  و صرفا نمایشی هستند.اما در تستی که کارشناسان آنلاین سایت یکنام برای بررسی انطباق تصویر این تلویزیون انجام دادند به نتایج خوبی رسیدند و مشخص شد که این تلویزیون حتی سرعت انطباقی بیشتر از 100 دارد.

کیفیت رنگ های استفاده شده در تلویزیون ال ای دی LG مدل LF56000GI بسیار مناسب و کاملا زنده است. رنگ های قرمز و آبی و سبز در این تلویزیون به خوبی کار می کنند و در تست های انجام شده به خوبی از عهده وظایف خود بر آمده اند.

برای تست بازتاب نور ، این تلویزیون در محیطی پر نور قرار گرفت. پس از بررسی های انجام شده توسط کارشناسان به این نتیجه رسیدیم که این تلویزیون در بازتاب نور کمی ضعیف عمل می کند . با این حال در تست زوایای دید ، ال ای دی ال جی LF56000GI نمره بسیار خوبی گرفته است. در مجموع این دو مولفه می توان ذکر کرد که ال ای دی 42 اینچ LF56000GI از رقبای خود حتی در شرکت Samsung نیز بهتر عمل می کند.

صدای ال ای دی 42 اینچ LG 42LF56000

یکی از نکات بسیار مهم در هنگام خرید یک TV این است که از صدای آن نباید توقع زیادی داشته باشید. یک تلویزیون به هیچ عنوان نمی توان جای یک پخش کننده را برای شما بگیرد. حتی اگر تلویزیونی چند میلیونی با ساب ووفر و بلندگوهایی پیشرفته بخرید باز هم ممکن است صدای آن در حد یک پخش کننده متوسط نباشد. در خرید تلویزیون بیشتر از همه باید به کیفیت صدای خروجی توجه کرد و بلندی صدا دارای ارزش بسیار کمتری نسبت به کیفیت آن است.

در تست های انجام شده در آزمایشگاه www.yeknam.com بر روی این تلویزیون ارزان قیمت ال جی ، مشاهده شد که این تلویزیون دارای 2 اسپیکر 20 ولتی است که توانایی پخش صدای دالبی را نیز دارند. در تست های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که این تلویزیون دارای قدرت صدای مناسبی نیست . البته برای صدای قدرتمند باید به سراغ یک سینمای خانگی بروید.

جمع بندی برای خرید LG LF56000GI

بدنه ای بسیار مستحکم و زیبا در کنار کیفیت تصاویر مناسب و رنگ های زنده و پویا و زوایای دید عالی ، تلویزیون ارزان قیمت 42 اینچ LF56000GI را به یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب های موجود در بازار بدل کرده است. البته این تلویزیون در جذب نور آفتاب و خروجی صدا کمی ضعیف عمل می کند ، ولی این موارد در برابر سایر مشخصات بارز این تلویزیون قابل چشم پوشی است. در نهایت اگر به دنبال تلویزیونی با قیمت مناسب و کیفیتی مطلوب از برندی خوش نام مانند ال جی می گردید ، تلویزیون ال ای دی ال جی مدل 42LF56000 یکی از بهترین گزینه ها است.  

اگر به دنبال خرید ال ای دی خوش قیمت ال جی 42 اینچ مدل LF56000GI هستید می توانید یا به لینک زیر به صورت مستقیم برای خرید ال ای دی مورد نظر مراجعه کنید و یا اینکه وارد سایت یکنام شوید و سپس از قسمت منوهای بالا سایت از منوی تلویزیون و زیر گزینه ان یعنی ال ای دی LED و زیر گزینه ان یعنی ال جی LG وارد این برند شوید و سپس به دنبال تلویزیون 42 اینچ 42LF56000 بگردید و بعد از ان اگر قیمت این تلویزیون را دیدید و پسندید می توانید از گزینه افزودن به سبد خرید وارد ثبت سفارش این مدل شده و تلویزیون مورد نظر را برای خرید خود نهایی کنید تا ما با سرعت و در همان روز برایتان چه در تهران و چه در شهرستان ارسال نماییم.